Nowoczesny klient to wyzwanie dla sprzedawcy, wynika z raportu MasterCard

150x110

Warszawa, 14 września 2015 r. – Technologia jest nieodzownym elementem niemal każdej transakcji w handlu detalicznym, w znaczny sposób zmieniającym doświadczenia zakupowe zarówno z punktu widzenia sprzedawcy, jak i kupującego – wynika z opublikowanego przez MasterCard raportu. Ośmiu na dziesięciu klientów podejmuje obecnie świadome decyzje konsumenckie dzięki urządzeniom cyfrowym, co pozwala im realizować korzystniejsze transakcje zakupowe niż wcześniej. Mimo że sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych to 9 na 10 wszystkich wydatków na zakupy ponoszonych przez klientów, to w porównaniu z latami poprzednimi klienci twierdzą, że wiedzą lepiej, co kupować oraz kupują od węższego grona wyselekcjonowanych sprzedawców.

Raport MasterCard pt. Konsument Nowej Ery – przewodnik dyrektora marketingu („CMO’s Guide to the Omnishopper”) łączy dane zebrane w badaniach z udziałem tysięcy konsumentów na całym świecie z wiedzą praktyczną, uzyskaną na podstawie transakcji od firmy MasterCard. Główne wnioski z raportu to:

 

Metodologia: Poradnik CMO’s Guide to the Omnishopper powstał na podstawie danych transakcyjnych pozyskanych przez MasterCard oraz rezultatów badania konsumenckiego przeprowadzonego na dziewięciu rynkach: w Brazylii, Chinach, Niemczech, Hong Kongu, Indonezji, Polsce, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, USA i Wielkiej Brytanii. Badanie internetowe z udziałem 11.337 respondentów przeprowadzono w lipcu 2015 r.

 


dostarczył infoWire.pl